Čo nesmie chýbať firemnej webstránke?

By on 15 októbra, 2021 0 119 Views

 

Firemná webstránka je výstavnou tabuľou vašej spoločnosti. Mnohí ju vidia ešte predtým, ako zistia, čo robíte a aké služby poskytujete. Práve preto by mala byť kvalitne spracovaná a nemali by jej chýbať základné prvky. Čo všetko sa musí na firemnej stránke nachádzať?

Základné údaje

Keď si zvolíte kvalitný hosting a doménu, je dôležité, aby ste si vybrali šablónu, prípadne povedali programátorovi svoje predstavy. Ten vám následne poradí, čo je dobré a čo nie. Pekný dizajn ale nestačí. Potrebné sú hlavne základné údaje o vašej spoločnosti. To znamená, čo robí a aké služby poskytuje. Zákazníkovi musí byť už po prvom kliknutí jasné, čo u vás nájde a na čo vás potrebuje.

Dbajte na kvalitné textovanie stránky. Keď máte nejaký slogan, snažte sa, aby vystihoval vašu hlavnú podnikateľskú činnosť. Robíte dizajn, píšete texty alebo prenajímate nejaké priestory? Povedzte to priamo, bez toho, aby ste chodili okolo horúcej kaše. Čím skôr bude zákazník vedieť, čo mu poskytujete, tým rýchlejšie si objedná služby a neodíde bez toho, aby sa vôbec preklikol na vašu ponuku alebo cenník.

Kvalitné a dobré texty môžu dopĺňať aj vhodné obrázky. Najlepšie zhotovené fotografom z vašej spoločnosti. Napríklad odfotené kancelárie, interiér budovy, v ktorej sídlite alebo prácu kolegov, ktorí sedia pri počítačoch. Vyhnite sa bezplatným fotobankám. Ak nemáte svoje fotografie, zvoľte fotky z platených webstránok. Sú kvalitnejšie a unikátne. Nenájdete ich na každej druhej stránke.

Responzívny dizajn

Pri tvorbe webstránky ju mnohí skúšajú na počítačoch a laptopoch. Myslite ale na to, že veľké percento vašich návštevníkov navštívi webstránku cez mobil alebo tablet. Práve preto musíte mať responzívny dizajn, ktorý sa upraví, keď ho otvoríte na menších obrazovkách.

Vďaka responzivite si zaistíte, že jednotlivé prvky na webe sa nebudú pelínať a z textu sa nestane jedna veľká kopa písmen.

zdroj: Unsplash.com

Výzvu

Chcete, aby zákazníci po návšteve vášho webu nakúpili produkty alebo služby, ktoré poskytujete? V tom prípade nezabudnite na správnu výzvu, tzv. call to action (CTA). Ukážte im, že v tom, čo robíte, ste skutočne dobrí a viete vyriešiť každý jeden problém, ktorý klient má.

V textoch využite otázky. Pýtajte sa a zároveň odpovedajte. Nezabudnite na krátke, no pritom výstižné vety ako:

  • Kontaktujte nás!
  • Napíšte nám e-mail.
  • Povedzte nám o vašom probléme.

Buďte struční

V dnešnej dobe nemá nikto čas čítať dlhé texty. Nehovoriac o tom, že vaša stránka nie je blog. Je to výkladná skriňa úspechov a poskytovaných služieb. Klientom preto poskytnite informáciu kto ste, čo robíte a ako im môžete pomôcť. Snažte sa o krátke, no pritom výstižné veci. Vyhnite sa vate, tá nikoho nezaujíma.

Kontakty

Keď na webe nemáte kontakty ako telefónne číslo, e-mail alebo sociálne siete, mnohým sa môže zdať, že ide o podvod. Prípadne o nedostatočne overeného a kvalitného poskytovateľa služieb a produktov. Do pätičky webu dajte možnosti kontaktovania. Čím viac, tým lepšie. Každý si bude môcť vybrať. Nezabudnite ani na odkazy na sociálne siete. Minimálne Facebook a Instagram by ste mali mať.

zdroj: Unsplash.com

Blog

Máte veľa skúseností a túžite ich posunúť ďalej? Chcete svojich klientov a zákazníkov niečo naučiť? Vytvorte si magazín alebo blog, ktorým viete pritianuť množstvo nových ľudí. Zaujímavé a praktické texty si nájde aj niekto, kto vás vôbec nehľadal. A nakoniec predsa len zistí, že vás na niečo potrebuje.

Vytvorte si tú najlepšiu firemnú webstránku

Firemná webstránka musí pôsobiť dôveryhodne a nesmú jej chýbať základné prvky. Postarajte sa o to, aby obsahovala všetko, od kontaktov cez základné údaje až k responzívnemu dizajnu. Uvidíte, oplatí sa to.

Leave a comment

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *