Classic Layout

SOI A TAJNÝ NÁKUP VO VAŠOM OBCHODE

by on 1 novembra, 2022 0

Vedeli ste, že Slovenská obchodná inšpekcia môže vo vašom obchode alebo e-shope urobiť tajný nákup bez toho, aby ste o tom vedeli? Tovar vám môže vrátiť späť a vy im musíte vrátiť peniaze. Prečítajte si podrobnosti o kontrolnom nákupe. Slovenská obchodná inšpekcia je opravená vykonať vo vašej predajni alebo e-shope kontrolný nákup. Tento kontrolný nákup môže...

Ako funguje dobierka

by on 1 novembra, 2022 0

Začínate s e-shopom a neviete ako funguje dobierka? Prečítajte si, ako funguje odosielanie tovaru na dobierku, koľko to stojí, aké sú výhody a nevýhody a na čo si dať pozor. Dobierka je služba doručovacej spoločnosti, ktorá odovzdá zásielku príjemcovi pri prevzatí v momente, keď za ňu zaplatí. To znamená, že ak si váš zákazník objedná tovar...

Ako dostať vašu firmu do Google mapy

by on 1 novembra, 2022 0

Chcete, aby sa vaša firma zobrazovala v mapách Google? Je to jednoduché a navyše zdarma. Prečítajte si, ako na to. Určite poznáte službu Google maps, ktorá zdarma poskytuje kvalitné mapy aj Slovenska. Isto ste si všimli, že v rámci Google maps sa dajú vyhľadávať aj firmy. Stačí, keď na do vyhľadávacieho políčka zadáte hľadanú frázu,...

Ak bol SZČO poskytnutý príspevok na samostatnú zárobkovú činnosť, kedy sa tento príspevok zahrnie do základu dane z príjmov?

by on 1 novembra, 2022 0

Prečítajte si, čo hovorí k otázke Finančná správa. Vyjadrenie Finančnej správy k tejto problematike je nasledovné: Daňovník, ktorému v príslušnom zdaňovacom období, v ktorom vykonáva podnikateľskú činnosť ( živnosť), plynú príjmy vo forme finančného príspevku na samostatnú zárobkovú činnosť podľa zákona č. 5/2004 o službách zamestnanosti v znení neskorších predpisov, ktoré daňovník prijal v...

Čo je brutto, netto a tara?

by on 1 novembra, 2022 0

Občas aj tie najjednoduchšie pojmy znamenajú niečo iné, ako si myslíme. Dozviete sa, čo sa skrýva pod slovíčkami ako brutto, netto a tara.

PORADŇA: AKO MÁ E-SHOP POSTUPOVAŤ, AK CHCE ZÁKAZNÍK VRÁTIŤ LEN ČASŤ TOVARU Z OBJEDNÁVKY?

by on 1 novembra, 2022 0

Otázka: Zákazník si objednal viacero produktov v jednej objednávke. Zákazník chce odstúpiť od zmluvy, no chce vrátiť len jeden produkt z objednávky. Ako postupovať? Musíme mu vrátiť celé poštovné? Odpoveď: Ak chce zákazník odstúpiť od zmluvy, ruší sa tým celá spotrebiteľská zmluva, to znamená, že sa ruší celá zmluva na všetky produkty z danej objednávky. Ak...

Potrebuje e-shop súhlas zákazníka so spracovaním osobných údajov?

by on 1 novembra, 2022 0

Musíte získať súhlas zákazníka pred nákupom? Kedy je možné spracúvať osobné údaje zákazníka aj bez jeho súhlasu a v ktorých prípadoch je potrebné získať súhlas vopred? E-shop pri predaji tovaru alebo služieb uzatvára so zákazníkom – spotrebiteľom tzv. spotrebiteľskú zmluvu. Zmluva je uzatvorená automaticky odoslaním a potvrdením objednávky. Pre plnenie zmluvy, teda pre doručenie objednaného...