Vedeli ste, že Slovenská obchodná inšpekcia môže vo vašom obchode alebo e-shope urobiť tajný nákup bez toho, aby ste o tom vedeli? Tovar vám môže vrátiť späť a vy im musíte vrátiť peniaze. Prečítajte si podrobnosti o kontrolnom nákupe. Slovenská obchodná inšpekcia je opravená vykonať vo vašej predajni alebo e-shope kontrolný nákup. Tento kontrolný nákup môže...
Začínate s e-shopom a neviete ako funguje dobierka? Prečítajte si, ako funguje odosielanie tovaru na dobierku, koľko to stojí, aké sú výhody a nevýhody a na čo si dať pozor. Dobierka je služba doručovacej spoločnosti, ktorá odovzdá zásielku príjemcovi pri prevzatí v momente, keď za ňu zaplatí. To znamená, že ak si váš zákazník objedná tovar...
Chcete, aby sa vaša firma zobrazovala v mapách Google? Je to jednoduché a navyše zdarma. Prečítajte si, ako na to. Určite poznáte službu Google maps, ktorá zdarma poskytuje kvalitné mapy aj Slovenska. Isto ste si všimli, že v rámci Google maps sa dajú vyhľadávať aj firmy. Stačí, keď na do vyhľadávacieho políčka zadáte hľadanú frázu,...
Prečítajte si, čo hovorí k otázke Finančná správa. Vyjadrenie Finančnej správy k tejto problematike je nasledovné: Daňovník, ktorému v príslušnom zdaňovacom období, v ktorom vykonáva podnikateľskú činnosť ( živnosť), plynú príjmy vo forme finančného príspevku na samostatnú zárobkovú činnosť podľa zákona č. 5/2004 o službách zamestnanosti v znení neskorších predpisov, ktoré daňovník prijal v...
Občas aj tie najjednoduchšie pojmy znamenajú niečo iné, ako si myslíme. Dozviete sa, čo sa skrýva pod slovíčkami ako brutto, netto a tara.
Otázka: Zákazník si objednal viacero produktov v jednej objednávke. Zákazník chce odstúpiť od zmluvy, no chce vrátiť len jeden produkt z objednávky. Ako postupovať? Musíme mu vrátiť celé poštovné? Odpoveď: Ak chce zákazník odstúpiť od zmluvy, ruší sa tým celá spotrebiteľská zmluva, to znamená, že sa ruší celá zmluva na všetky produkty z danej objednávky. Ak...
Musíte získať súhlas zákazníka pred nákupom? Kedy je možné spracúvať osobné údaje zákazníka aj bez jeho súhlasu a v ktorých prípadoch je potrebné získať súhlas vopred? E-shop pri predaji tovaru alebo služieb uzatvára so zákazníkom – spotrebiteľom tzv. spotrebiteľskú zmluvu. Zmluva je uzatvorená automaticky odoslaním a potvrdením objednávky. Pre plnenie zmluvy, teda pre doručenie objednaného...