- Home
- Podnikanie online
- Úspešné podnikanie založené na výhodách efektívnej PPC kampane
Úspešné podnikanie založené na výhodách efektívnej PPC kampane
V digitálnom veku, kde je pre majiteľov e-shopov online prítomnosť jediným príjmom, všeobecné marketingové techniky, ako je priamy marketing, tlačové správy a marketing na sociálnych sieťach, niekedy úplne nestačia na to, aby sa vaša firma dostala do povedomia, ktoré potrebuje na to, aby sa dostala na internet. V dôsledku toho je pre mnohé spoločnosti nutné preskúmať ďalšie marketingové techniky, z ktorých vám jednu univerzálnu ponúkame a predstavíme aj my.
V podnikaní je dnes marketing s platbou za kliknutie, známy aj ako PPC reklama, jednou z hlavných služieb digitálneho marketingu, ktoré sú ponúkané mnohým klientom elektronického obchodu. A má to svoje výhody, na ktoré sa môžeme spoločne pozrieť.
Efektívna PPC kampaň dokáže v pomerne krátkom čase generovať veľkú návštevnosť
Len čo bude vaša reklama s platbou za kliknutie online, môžete očakávať okamžitú návštevnosť. Nielenže uvidíte, že do vášho obchodu bude prichádzať viac ľudí, ale táto návštevnosť bude tiež cielená a vysoko motivovaná, pretože ľudia hľadajú presne to, čo predávate. Nie je teda prekvapením, že pravdepodobnosť konverzií je vyššia.
Efektívna PPC kampaň vám tak vám umožní zacieliť sa na konkrétne vyhľadávacie dopyty. Vďaka retargetingu sa vaša reklama zobrazí ľuďom, ktorí nedávno navštívili váš obchod, aby ste ich povzbudili, aby sa vrátili.
Reklamné kampane s platbou za kliknutie vám umožňujú zacieliť vašu reklamu na konkrétne špecializované trhy, dni v týždni, časy dňa a konkrétne mestá alebo krajiny, aby ste zvýšili návštevnosť vášho ideálneho publika.
Výsledky kampane môžete jednoducho zmerať
Vďaka marketingu s platbou za kliknutie, o ktorého tvorbu sa najlepšie postará len dobrá digitálna agentúra, je veľmi jednoduché merať aj aktuálne výsledky. Existuje mnoho metrík, ktoré môžete na tento účel využiť, ako napríklad analýza platieb za kliknutie, ktoré vám pomôžu merať efektivitu vašej kampane. Môžete určiť aj počet divákov, ktorí reklamu videli, počet kliknutí a či diváci reagovali na reklamu tak, ako očakávate.
Reklama pod kontrolou
Vo svete marketingu bývalo bežnou praxou inzerát vytvoriť a čakať, čo prinesie. Dnes máte aj v priebehu kampane možnosť jej pôsobenie meniť a kontrolovať. Máte plnú kontrolu nad všetkými aspektmi vašej kampane s platbou za kliknutie, ako napríklad koľko ponúkate, ako dlho bežia kampane, na ktoré kľúčové slová sa zacieliť a celkové náklady na kampaň.
To všetko je tak spolu s vyššie spomenutými výhodami pre vaše podnikanie obrovské plus. Bolo by teda nelogické takúto ponuku a univerzálnu reklamu nevyužiť. Tak to s dobrou reklamnou agentúrou skúste.
Zdroj obrázka: one photo/Shutterstock.com