- Home
- Rady a tipy
- Je vaša stránka dôveryhodná?
Je vaša stránka dôveryhodná?
Čo vytvára dôveryhodnosť vašej firemnej webstránky? Aké informácie by na webstránke nemali chýbať?
Kontaktné informácie
Zákazník musí na vašej stránke bez dlhého pátrania nájsť kontaktné informácie. Tie by mali obsahovať adresu vašej spoločnosti, telefonický a e-mailový kontakt, prípadne otváracie hodiny. Vhodné je aj umiestniť mapku, podľa ktorej vás zákazníci ľahko nájdu.
Skontrolujte si pravopis
Je veľmi zahanbujúce, ak sú texty na vašej firemnej webstránke plné pravopisných chýb a preklepov, preto si pravopis vždy skontrolujte.
Vlastná www adresa
Je vaša webstránka na samostatnej doméne alebo umiestnená na freehostingovom serveri? Takéto „free“ servery nepôsobia na potencionálnych zákazníkov dôveryhodne.
E-mailová adresa na vlastnej doméne
Ak máte stránky na vlastnej doméne (www.vasafirma.sk), určite k nej máte pridelený aj vlastný e-mail. Na internete vidno veľa firemných webstránok, ktoré používajú e-mail typu vasafirma@zoznam.sk. Takýto e-mail vyvoláva pochybnosti.
Uveďte na webe obchodné podmienky, záruky a garancie
Ak niečo predávate, uveďte vždy obchodné podmienky, podmienky záruky a vrátenia peňazí.
Referencie
Ak poskytujete služby či niečo predávate, uveďte na stránkach referencie aj reakcie spokojných zákazníkov!
Zverejnite cenník
Uveďte na webe cenník svojich služieb alebo produktov.
Vždy aktuálne informácie
Dbajte, aby na vašom webe neboli neaktuálne informácie, ktoré znižujú dôveryhodnosť vašej firmy.
“O firme”
Keď uvediete na webstránkach odkaz „O nás“ alebo „O firme“ vyvoláte v zákazníkoch lepší pocit, ak uvidia s kým „majú česť“. Dôveru dodajú aj fotky zamestnancov či vašej prevádzky.
“10 dôvodov, prečo…”
Vytvorte si podstránku s dôvodmi, prečo by zákazníci mali využiť práve vaše služby, prečo je vaša firma lepšia ako konkurenti.