Je vaša stránka dôveryhodná?

By on 15 januára, 2022 0 340 Views

Čo vytvára dôveryhodnosť vašej firemnej webstránky? Aké informácie by na webstránke nemali chýbať?

Kontaktné informácie

Zákazník musí na vašej stránke bez dlhého pátrania nájsť kontaktné informácie. Tie by mali obsahovať adresu vašej spoločnosti, telefonický a e-mailový kontakt, prípadne otváracie hodiny. Vhodné je aj umiestniť mapku, podľa ktorej vás zákazníci ľahko nájdu.

...

 

Skontrolujte si pravopis

Je veľmi zahanbujúce, ak sú texty na vašej firemnej webstránke plné pravopisných chýb a preklepov, preto si pravopis vždy skontrolujte.

 

Vlastná www adresa

Je vaša webstránka na samostatnej doméne alebo umiestnená na freehostingovom serveri? Takéto „free“ servery nepôsobia na potencionálnych zákazníkov dôveryhodne.

 

E-mailová adresa na vlastnej doméne

Ak máte stránky na vlastnej doméne (www.vasafirma.sk), určite k nej máte pridelený aj vlastný e-mail. Na internete vidno veľa firemných webstránok, ktoré používajú e-mail typu vasafirma@zoznam.sk. Takýto e-mail vyvoláva pochybnosti.

 

Uveďte na webe obchodné podmienky, záruky a garancie

Ak niečo predávate, uveďte vždy obchodné podmienky, podmienky záruky a vrátenia peňazí.

 

Referencie

Ak poskytujete služby či niečo predávate, uveďte na stránkach referencie aj reakcie spokojných zákazníkov!

 

Zverejnite cenník

Uveďte na webe cenník svojich služieb alebo produktov.

 

Vždy aktuálne informácie

Dbajte, aby na vašom webe neboli neaktuálne informácie, ktoré znižujú dôveryhodnosť vašej firmy.

 

“O firme”

Keď uvediete na webstránkach odkaz „O nás“ alebo „O firme“ vyvoláte v zákazníkoch lepší pocit, ak uvidia s kým „majú česť“. Dôveru dodajú aj fotky zamestnancov či vašej prevádzky.

 

“10 dôvodov, prečo…”

Vytvorte si podstránku s dôvodmi, prečo by zákazníci mali využiť práve vaše služby, prečo je vaša firma lepšia ako konkurenti.