9 spôsobov ako najlepšie využiť firemné vizitky

By on 23 januára, 2015 0 77 Views

izitky sú ako malé prenosné billboardy – využite ich pre marketing svojej firmy. Deväť spôsobov ako vyťažiť maximum z firemnej vizitky.

V predchádzajúcom článku sme uviedli tipy ako správne navrhnúť firemnú vizitku. V dnešnom článku si povieme, ako z firemnej vizitky vyťažiť čo najviac.

1. Vždy so sebou

Noste vizitky všade so sebou. Rozdávajte ich pri každej možnej príležitosti. Používajte ich ako marketingový nástroj. Ak nechcete dávať svoje telefónne číslo alebo e-mailovú adresu hocikomu, potom si na „všeobecné rozdávanie“ vytvorte osobitné vizitky s odlišnými kontaktmi (napríklad nie na vás, ale na obchodného zástupcu či firemnú info linku). Odložte si zopár vizitiek napríklad do peňaženky alebo na iné miesto, ktoré máte vždy so sebou aj v prípade, ak vizitkár necháte doma či vo firme.

...

2. Spojte vizitku so svojou tvárou

Pri odovzdaní vizitiek vždy niečo spomeňte, aby si vás ľudia zapamätali a neskôr spojili vašu vizitku s vašou tvárou.

3. Na vizitku píšte rukou

Pri odovzdávaní vizitky na ňu niečo napíšte – vaše súkromné telefónne číslo či vašu súkromnú emailovú adresu. Ľudia sa si tak zafixujú dôležitosť vašej vizitky (majú na nej kontakt, ktorý nie je nikde uvedený).

4. Vymeňte si vizitky navzájom

Ak vám niekto dá vizitku, obratom mu dajte svoju vizitku.

5. Buďte originálny

Netradičná originálna vizitka môže odštartovať zaujímavú konverzáciu. Vášho partnera vizitka zaujme a pustí sa s vami do reči, z čoho neskôr môže vzísť zaujímavý obchodný vzťah. Na začiatok môžete otestovať vertikálny dizajn (t.j. vizitka „na výšku“), neskôr skúste netradičné rozmery (štvorcové, okrúhle) a materiály (plast, kov, vystupujúce písmo atď.). Vizitka netradičných rozmerov musí byť naozaj výnimočná, pretože – ako sme spomenuli vyššie – môže skončiť v koši, pretože sa nezmestí do tradičného vizitkára.

6. Vizitky vždy v obale

Vizitky noste vždy v špeciálnom puzdre alebo v inom obale tak, aby boli chránené pred poškodením a špinou. Nedávajte nikomu zašpinené alebo pokrčené vizitky.

Vizitky noste v obale, aby sa nepoškodili. Pokrčená alebo ošúchaná vizitka nie je dobrou vizitkou 🙂

7. Vizitky do pošty

Pridávajte vaše vizitky ku každej obchodnej korešpondencii – ku každej faktúre, cenovej ponuke a pod. Je to ďalší zaujímavý spôsob, ako sa dostať do povedomia.

8. Vizitka je malý bilboard

Považujte vaše vizitky za miniatúrne reklamné billboardy, ktoré vám zdarma robia propagáciu. Použite dostatočne veľké čitateľné písmo. Najväčším písmom neuvádzajte svoje vlastné meno, ale službu, ktorú poskytujete (napr. „Oprava televízorov do 2 dni“).

9. Vizitka k zásielkam z e-shopu

 Pripojte vizitku ku všetkým produktom, ktoré odosielate napríklad z vášho internetového obchodu. Zákazník bude mať dobrý pocit, že získal kontakt na konkrétnu osobu, na ktorú sa môže obrátiť. Zvyšujete tak šancu, že sa k vám zákazník vráti.

Ako využívate vaše obchodné vizitky? Máte nejaké tipy na použitie vizitiek? Napíšte nám vaše postrehy do diskusie pod článkom.