Ako získať príspevok na podnikanie?
Konečne ste sa rozhodli, že sa pustíte do podnikania, no chýbajú vám financie? Nič nie je stratené. Na pomoc sa hlási štát, ktorý premení sen na skutočnosť.
Čítať viacKonečne ste sa rozhodli, že sa pustíte do podnikania, no chýbajú vám financie? Nič nie je stratené. Na pomoc sa hlási štát, ktorý premení sen na skutočnosť.
Čítať viacAk predávate elektrické spotrebiče cez internet, musíte zabezpečiť, aby sa zákazníkovi zobrazili povinné energetické údaje ešte pred nákupom. Ak predávate v kamennej alebo internetovej predajni vybrané elektrické spotrebiče pre domácnosť, musíte ako predajca zabezpečiť, aby tieto prístroje boli označené energetickým štítkom. Za samotný štítok je zodpovedný dodávateľ, vy ako predajca ste povinný zabezpečiť, aby sa...
Čítať viacVyrábate alebo predávate potraviny? Prečítajte si doplňujúce zmeny k označovaniu potravín, ktoré platia od decembra 2014. Pozor, zmeny sa týkajú aj predaja potravín cez e-shop! Nové pravidlá pre označovanie potravín sa vzťahujú na všetky potraviny určené pre konečného spotrebiteľa, vrátane potravín dodávanými zariadeniami spoločného stravovania. Nové predpisy platia od 13. decembra 2014. Tip: podrobné informácie...
Čítať viacAký je rozdiel medzi elektronickou a virtuálnou registračnou pokladňou (ERP)? Aké druhy elektronickej registračnej pokladne existujú? Registračnú pokladňu musia používať podnikatelia na evidenciu tržby. Registračná pokladňa môže byť: elektronická registračná pokladňa (ERP), virtuálna registračná pokladňa. Elektronická registračná pokladňa (ERP) je buď: zariadenie vybavené prevádzkovou pamäťou, vstavaným registračným programom, fiskálnou pamäťou, zobrazovacím zariadením pre zákazníka, hodinami, klávesnicou...
Čítať viacV tomto článku vám pomôžeme ujasniť si čo je to prevádzkový poriadok, aké prevádzky ho musia mať a možné sankcie za jeho nevypracovanie.
Čítať viacČo vytvára dôveryhodnosť vašej firemnej webstránky? Aké informácie by na webstránke nemali chýbať? Kontaktné informácie Zákazník musí na vašej stránke bez dlhého pátrania nájsť kontaktné informácie. Tie by mali obsahovať adresu vašej spoločnosti, telefonický a e-mailový kontakt, prípadne otváracie hodiny. Vhodné je aj umiestniť mapku, podľa ktorej vás zákazníci ľahko nájdu. Skontrolujte si...
Čítať viac