Photo Layout

10 tipov pre dobrý internetový obchod

by 6 novembra, 2022 0

Prevádzkujete internetový obchod? Čo by mal obsahovať dobrý e-shop? Aké údaje by ste mali uvádzať v internetovom obchode? Založiť si internetový obchod je dnes otázkou jedného víkendu. Stačí si zaregistrovať vlastnú doménu, nahodiť niektoré z platených alebo zdarma riešení a môžete začať predávať. Dobrý internetový obchod by mal spĺňať viacero podmienok. V nasledujúcom článku...

Čítať viac

Živnostník (SZČO) a účet v banke

by 6 novembra, 2022 0

Musí mať živnostník účet v banke? Prečo je vhodné otvoriť si pre podnikanie osobitný účet? Podnikať môžete aj bez bankového účtu. je však len málo oblastí podnikania, kde si vystačíte s hotovosťou a nebudete potrebovať bankový účet. Ako živnostník nemôžete nikomu v hotovost zaplatiť alebo prijať platbu vyššiu než 5 000 EUR. Nepoužívajte na...

Čítať viac

Ako založiť živnosť

by 5 novembra, 2022 0

Ako založiť živnosť – živnostenský list, živnostenský úrad, potrebné dokumenty, žiadosti, poplatky… Živnosť je sústavná činnosť prevádzkovaná samostatne, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, za účelom dosiahnutia zisku a za podmienok ustanovených zákonom. V podstate takmer každý, kto chce na Slovensku podnikať, potrebuje živnosť  (isté typy podnikania je možné vykonávať aj bez živnosti –...

Čítať viac

Ako usporiadať súťaž na Facebooku

by 5 novembra, 2022 0

Aké sú pravidlá súťaží na Facebooku? Ako ich správne organizovať? Čo môžete od fanúšikov vyžadovať a čo nie? Prečítajte si, ak správne urobiť súťaž na FB. Podmienky vyhlásenia súťaže na vašej FB stránke: Čo môžete Aby sa do súťaže fanúšikovia zapojili, môžete od nich žiadať: označenie „páči sa mi“, komentovanie príspevoku, pridanie príspevoku na vašu stránku, lajk...

Čítať viac

O vybavení reklamácie musíte zákazníka informovať písomne

by 5 novembra, 2022 0

Pre ukončenie reklamácie musíte zákazníka vyzvať na prevzatie plnenia. Čo musí výzva obsahovať a čo všetko splniť, aby ste nedostali pokutu? Ak si zákazník uplatní reklamáciu, musí byť vybavená najneskôr do 30 dní. Prípustný spôsob ukončenia reklamácie je tzv. písomná výzva na plnenie, čo znamená, že zákazníka vyzvete, aby si prišiel pre opravený alebo vymenený výrobok,...

Čítať viac