Simple

Ako funguje dobierka

by on 1 novembra, 2022 0

Začínate s e-shopom a neviete ako funguje dobierka? Prečítajte si, ako funguje odosielanie tovaru na dobierku, koľko to stojí, aké sú výhody a nevýhody a na čo si dať pozor. Dobierka je služba doručovacej spoločnosti, ktorá odovzdá zásielku príjemcovi pri prevzatí v momente, keď za ňu zaplatí. To znamená, že ak si váš zákazník objedná tovar...

Čítať viac

Ako dostať vašu firmu do Google mapy

by on 1 novembra, 2022 0

Chcete, aby sa vaša firma zobrazovala v mapách Google? Je to jednoduché a navyše zdarma. Prečítajte si, ako na to. Určite poznáte službu Google maps, ktorá zdarma poskytuje kvalitné mapy aj Slovenska. Isto ste si všimli, že v rámci Google maps sa dajú vyhľadávať aj firmy. Stačí, keď na do vyhľadávacieho políčka zadáte hľadanú frázu,...

Čítať viac

Ak bol SZČO poskytnutý príspevok na samostatnú zárobkovú činnosť, kedy sa tento príspevok zahrnie do základu dane z príjmov?

by on 1 novembra, 2022 0

Prečítajte si, čo hovorí k otázke Finančná správa. Vyjadrenie Finančnej správy k tejto problematike je nasledovné: Daňovník, ktorému v príslušnom zdaňovacom období, v ktorom vykonáva podnikateľskú činnosť ( živnosť), plynú príjmy vo forme finančného príspevku na samostatnú zárobkovú činnosť podľa zákona č. 5/2004 o službách zamestnanosti v znení neskorších predpisov, ktoré daňovník prijal v...

Čítať viac

PORADŇA: AKO MÁ E-SHOP POSTUPOVAŤ, AK CHCE ZÁKAZNÍK VRÁTIŤ LEN ČASŤ TOVARU Z OBJEDNÁVKY?

by on 1 novembra, 2022 0

Otázka: Zákazník si objednal viacero produktov v jednej objednávke. Zákazník chce odstúpiť od zmluvy, no chce vrátiť len jeden produkt z objednávky. Ako postupovať? Musíme mu vrátiť celé poštovné? Odpoveď: Ak chce zákazník odstúpiť od zmluvy, ruší sa tým celá spotrebiteľská zmluva, to znamená, že sa ruší celá zmluva na všetky produkty z danej objednávky. Ak...

Čítať viac

Potrebuje e-shop súhlas zákazníka so spracovaním osobných údajov?

by on 1 novembra, 2022 0

Musíte získať súhlas zákazníka pred nákupom? Kedy je možné spracúvať osobné údaje zákazníka aj bez jeho súhlasu a v ktorých prípadoch je potrebné získať súhlas vopred? E-shop pri predaji tovaru alebo služieb uzatvára so zákazníkom – spotrebiteľom tzv. spotrebiteľskú zmluvu. Zmluva je uzatvorená automaticky odoslaním a potvrdením objednávky. Pre plnenie zmluvy, teda pre doručenie objednaného...

Čítať viac

Ako si založiť vlastný autoservis?

by on 31 októbra, 2022 0

Milujete autá, ste skvelý automechanik a túžite po vlastnom servise? Byť sám sebe pánom ale nemusí byť vždy také jednoduché, ako sa zdá na prvý pohľad. Poradíme vám, ako si založiť autoservis a čo všetko k tomu budete potrebovať. Autorizovaný vs. neautorizovaný Pri zakladaní vlastného autoservisu je potrebné sa rozhodnúť, či chcete mať servis autorizovaný...

Čítať viac

Povinnosti e-shopu týkajúce sa ochrany osobných údajov

by on 31 októbra, 2022 0

Kde a kedy sa musí e-shop registrovať pre splnenie povinností ohľadom ochrany osobných údajov zákazníkov? Aké tlačivá musí e-shop vyplniť? Kam ich e-shop zasiela? Ako vám vieme pomôcť s touto administratívou? Keďže každý e-shop spracúva osobné údaje zákazníkov, Zákon o ochrane osobných údajov č. 122/2013 kladie prevádzkovateľom e-shopov isté povinnosti. Ako prevádzkovateľ e-shopu musíte:...

Čítať viac